«Άνθρακας ο θησαυρός» και στην περίπτωση των περιβόητων λεωφορείων από τη Λειψία που είχε αγοράσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, παραχωρώντας τα στον ΟΑΣΘ σταδιακά τους προηγούμενους μήνες, σε μία απόπειρα να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης που ταλαιπωρεί καθημερινά δεκάδες χιλιάδες πολίτες.
Δεν είναι μόνο ότι στους δρόμους βρίσκονται (για την ακρίβεια βρισκόντουσαν ως εχθές, Τετάρτη 22 Ιουνίου) τα 17 από τα 49 λεωφορεία, με τα υπόλοιπα να έχουν διακοσμητικό ρόλο στα αμαξοστάσια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Δεν είναι μόνο τα τεχνικά προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί τους λίγους μήνες που βρίσκονται στη διάθεση των επιβατών.
Είναι το ότι εν μέσω πανδημίας, όπου οι κλειστοί χώροι που συνωστίζεται κόσμος θα έπρεπε τουλάχιστον να αερίζονται, δόθηκαν περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ για παλιά λεωφορεία, τα οποία δεν διαθέτουν παράθυρα και κλιματισμό.
Είναι το ότι, ακόμα και αυτά τα 17 αποσύρθηκαν μόλις η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 30 βαθμούς, ενώ εκτός από τα 49 ακινητοποιημένα λεωφορεία από τη Λειψία, τουλάχιστον 50 είναι τα οχήματα που αποσύρθηκαν αυτές τις ημέρες λόγω προβλημάτων στο σύστημα κλιματισμού.
Το Συνδικάτο των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ σημείωσε σε ανακοίνωσή του ότι «λόγω του επερχόμενου καύσωνα, που ανακοινώνει η ΕΜΥ, λεωφορεία που δεν λειτουργούν τα κλιματιστικά, οδηγούνται προς αντικατάσταση στα αμαξοστάσια, κατόπιν ενημέρωσης Αρχιτεχνείου και Σταθμάρχη».