in , ,

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Οι εργαζόμενοι απαντούν στην ιδιωτικοποίηση με ένα ντοκιμαντέρ

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Οι εργαζόμενοι απαντούν στην ιδιωτικοποίηση με ένα ντοκιμαντέρ

O Σύλλογος Εργαζομένων ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε απαντά στα επιχειρήματα όσων ζητούν να ιδιωτικοποιήσουν ένα από τα σημαντικότερα έργα και μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων του ελληνικού δημοσίου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η INFOWAR Productions:

Μερικές φορές το πόσο ευχάριστη θα είναι μια δουλειά εξαρτάται από το ποιος σου την έχει αναθέσει. Ποιο είναι το «αφεντικό» σου. Για εμάς στην INFOWAR Productions δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή και καλύτερη απασχόληση από αυτή που μας αναθέτουν εργαζόμενοι, σύλλογοι και συνδικάτα που προσπαθούν να σπάσουν τη σιωπή των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης.

Όταν λοιπόν ο «Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατία Οδός Α.Ε.» (ΣΕΤΕΟ) μας ζήτησε πριν από μερικές εβδομάδες να βοηθήσουμε στην παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ ενάντια στη σχεδιαζόμενη από το ΤΑΙΠΕΔ παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και των Κάθετων Αξόνων, πιάσαμε αμέσως δουλειά.

Το μίνι ντοκιμαντέρ που παρουσιάζουμε σήμερα περιλαμβάνει όλα τα επιχειρήματα που οι εργαζόμενοι θα ήθελαν να μοιραστούν μαζί σας. Μας εξήγησαν πως όταν δίνουν τη μάχη για να μην παραχωρηθεί ένα δίκτυο σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων δεν το κάνουν για τα δικά τους «συντεχνιακά» συμφέροντα (λες και υπάρχουν εργασιακά συμφέροντα που δεν αφορούν ολόκληρη την κοινωνία), αλλά για να προστατεύσουν ένα από τα λαμπρότερα έργα που έχει πραγματοποιηθεί στην ιστορία της Ελλάδας και μια από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων για το ελληνικό δημόσιο.

Όσο και αν επιχειρήσαμε να κατανοήσουμε τα επιχειρήματα όσων προτείνουν την ιδιωτικοποίηση δεν τα καταφέραμε – γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Η Εγνατία είναι ένα ολοκληρωμένο έργο, που δεν χρειάζεται χρηματοδότηση από τον ιδιωτικό τομέα, ενώ προσφέρει εξασφαλισμένα έσοδα στο δημόσιο, διατηρώντας τα διόδια στην μισή τιμή σε σχέση με τους ιδιώτες. Επίσης, όχι μόνο δεν χρειάζεται τεχνογνωσία, αλλά προσφέρει την τεχνογνωσία της και σε άλλες χώρες.

Αντίθετα όλες οι παραχωρήσεις που έγιναν σε ιδιώτες οδήγησαν στην καταστροφή: τα διόδια διπλασιάστηκαν, ενώ οι εργολάβοι προχώρησαν σε συνεχείς αναθεωρήσεις των συμβάσεων μεταφέροντας το κόστος και πάλι στο δημόσιο.

Καλύτερα όμως να σας τα πουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4ωρη στάση εργασίας στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και την ιστοσελίδα «stokokkino.gr»

Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου: Ο ρατσισμός ξαναβγήκε βόλτα στη Θεσσαλονίκη