in

Χωρίς πλοίο για τη Θεσσαλονίκη- Προσωρινή λύση για το Βόρειο Αιγαίο

Χωρίς πλοίο για τη Θεσσαλονίκη- Προσωρινή λύση για το Βόρειο Αιγαίο

Ενώ διανύουμε την τρίτη εβδομάδα που τα νησιά του βόρειου Αιγαίου παραμένουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Βόρεια Ελλάδα, όπως έγινε γνωστό σήμερα, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσουν τα εν λόγω δρομολόγια.

Συγκεκριμένα, εντός της ημέρας ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ.Βαρβιτσιώτης ανακοίνωσε την απευθείας ανάθεση της γραμμής Καβάλα-Λήμνος-Βαθύ Σάμου στην Hellenic Seaways.

Να σημειωθεί πως η Hellenic Seaways ήταν η μοναδική που υπέβαλε σχετικό αίτημα στη δεύτερη πρόταση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψη της γραμμής.

Ωστόσο η «λύση» που δίνει το υπουργείο είναι προσωρινή καθώς η διάρκεια της ανάθεσης είναι μόλις για τρεις μήνες και στη συνέχεια θα κηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός για την εξεύρεση εταιρείας που θα εξυπηρετεί αυτή την γραμμή για μία 3ετία.

Το δρομολόγιο, που θα εκτελείται από το πλοίο «Νήσος Μύκονος» δύο φορές την εβδομάδα, θα ξεκινά από το λιμάνι του Πειραιά (έναντι μισθώματος 93.825 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο).

Το ερώτημα ωστόσο που τίθεται, είναι αν και πότε θα αποκατασταθεί η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κήρυξε έκπτωτη τη ΝΕΛ από δύο γραμμές του Βορείου Αιγαίου, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το ΠΑΣΟΚ ανησυχεί για τη… “ΝΕΡΙΤ Θεσσαλονίκης”

Στρατούλης: Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ είναι αντίθετος από τα συμφέροντα της εργατικής τάξης που εκπροσωπεί