in

Απολύσεις στην Wind με την μορφή εξαναγκασμού σε παραίτηση

Απολύσεις στην Wind με την μορφή εξαναγκασμού σε παραίτηση

Νέες μορφές απολύσεων εφαρμόζονται στην Wind αυτή τη φορά με την τακτική του εξαναγκασμού σε παραίτηση. Όπως αναφέρει το σωματείο ΠΑ.ΣΕ. ΤΙΜ “Η διοίκηση, στην προσπάθειά της να μειώσει το εργασιακό κόστος, προχωρά σε εκκαθαρίσεις σε τμήματα, εξαναγκάζοντας τους συναδέλφους σε σιωπηρές αποχωρήσεις. Φυσικά όλο αυτό το σκηνικό στήνεται στα πλαίσια της ευρύτερης πολιτικής της διοίκησης: εντατικοποίηση της εργασίας, ένταση της τρομοκρατίας από προϊσταμένους και διευθυντές, εργολαβίες, συμβασιούχοι και εργαζόμενοι με voucher χωρίς δικαιώματα, καταστρατήγηση της υπάρχουσας σύμβασης και άρνηση ακόμα και συζήτησης για την υπογραφή νέας.”

   Το σωματείο υπνενθυμίζει την παρέμβαση του σωματείου στην  προγραμματισμένη συνάντηση για την ΕΣΣΕ,ενάντια στις απολύσεις που γίνονταν σχεδόν σε καθημερινή βάση. “Η διοίκηση τότε είχε πει ότι δεν υπάρχει σχέδιο μείωσης προσωπικού αλλά δεν απάντησε στο αν υπάρχει σχέδιο αντικατάστασης προσωπικού. Μάλιστα με περισσό σαρκασμό απέδωσε με νέο όρο τις απολύσεις ως ‘αμοιβαία λύση της συνεργασίας’, αν και επρόκειτο για εξαναγκασμό των συναδέλφων” αναφέρει στην ανακοίνωσή του το σωματείο και προσθέτει: ” Στις 6/8, μετά από παύση λίγων ημερών είχαμε άλλο ένα κρούσμα απόλυσης στο τμήμα του CS αυτή τη φορά.  Η συνάδελφος κλήθηκε από την manager του τμήματος να υπογράψει απόλυση ή παραίτηση, μετά από 15 χρόνια εργασίας στην εταιρία… Η αντίδραση του σωματείου ήταν άμεση: Την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε εκ νέου περιοδεία στη Λ. Αθηνών και εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα μαζικά πραγματοποιήσαμε γενική συνέλευση όπου πάρθηκαν αποφάσεις κινητοποιήσεων ενάντια στις απολύσεις και υπέρ της έναρξης συζητήσεων και υπογραφής συλλογικής σύμβασης εργασίας (7/8 αποχή εργασίας ως τις 17.00 και 8/8 στάση εργασίας 8.00-13.00)”.

  Σύμφωνα πάντα με το σωματείο η συμμετοχή στις κινητοποιήσεις ήταν μεγάλη και το κόστος για την διοίκηση μεγάλο παρά τον απεργοσπασιτκό μηχανισμό που προσπάθησαν να στήσουν.   ” Αυτό αποδεικνύεται μεταξύ άλλων  και από το γεγονός ότι οι προϊστάμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο, μετά τη λήξη της στάσης και εκδικητικά, προσπάθησαν να εξαναγκάσουν συναδέλφους άλλων τμημάτων (πχ  CRM) να εξυπηρετούν κλήσεις της εξυπηρέτησης πελατών (1260) για να μειώσουν τη χασούρα τους” τονίζουν οι εργαζόμενοι δηλώνοντας πως “οι δράσεις μας αυτές απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι μόνο μέσα από την ενότητά, την αποφασιστικότητά, την συμμετοχή και την αλληλεγγύη  μπορούμε να διεκδικούμε με επιτυχία. Αυτά τα χαρακτηριστικά όμως θα πρέπει να τα διατηρήσουμε και να τα εντείνουμε γιατί απομένουν να δοθούν αρκετές μάχες για τις θέσεις εργασίας, τα δικαιώματά μας και την επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση, η έκβαση των οποίων θα εξαρτηθεί  από τη δική μας δυναμική”

  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρνητικός στον ιό ο Ιρλανδός που πέθανε μετά από ταξίδι στην Αφρική

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στα Τέμπη