Μπορεί να έχει όρια η δημοσιογραφική ξευτίλα; Αν μιλάμε για την εφημερίδα «Μακεδονία» η απάντηση είναι αρνητική, καθώς οι άνθρωποι δεν έχουν το «δημοσιογραφικό» θεό τους και προσπαθούν να πέσουν όσο περισσότερο χαμηλά γίνεται αδιαφορώντας πλήρως και για το αναγνωστικό κοινό της Θεσσαλονίκης και για την τύχη του ιστορικού τίτλου που έχουν στα χέρια τους. Διαβάστε το… ντεμέκ ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε στη χθεσινή «Μακεδονία της Κυριακής» και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα τα σας:
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ COCA-COLA Κινήθηκαν μαζί για καλό σκοπό
Tο σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) ολοκλήρωσε με επιτυχία την παράδοση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης σε τρεις οργανισμούς που στηρίζουν καθημερινά συνανθρώπους μας: στον ξενώνα αστέγων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (στο πρόγραμμα που υλοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας), στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας και στo φιλανθρωπικό, μη κερδοσκοπικό σωματείο «Αρωγή».
H προσφορά αυτή ήταν αποτέλεσμα πρωτοβουλίας του συστήματος της Coca-Cola, στο πλαίσιο της οποίας 160 εργαζόμενοι, μαζί με τις οικογένειες και τους φίλους τους, έκαναν πράξη το σύνθημα «Move for A Cause!». Αφιέρωσαν το απόγευμα της Κυριακής 6 Οκτωβρίου σε σειρά πρωτότυπων και δημιουργικών δράσεων ολόπλευρης ανάπτυξης (σωματική, νοητική, συναισθηματική και πνευματική), μέσω της μεθόδου Replayce, μαθαίνοντας ότι η κίνηση μπορεί να είναι διασκεδαστική, ωφέλιμη, αλλά και να μετατραπεί σε πράξη αλληλεγγύης.
Oι συμμετέχοντες, μέσα από δράσεις όπως μαξιλαροπόλεμος, σκυταλοδρομίες και παιχνίδια συντονισμού, κινήθηκαν για τρεις σημαντικούς σκοπούς, κερδίζοντας πόντους που μετατράπηκαν σε δωρεές τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τον ξενώνα αστέγων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας και την «Αρωγή». Συνολικά από τις δράσεις, αλλά και από την προσωπική συνεισφορά των εργαζομένων του συστήματος συγκεντρώθηκε ένα σημαντικό ποσό, το οποίο διατέθηκε για την αγορά συγκεκριμένων ειδών (τρόφιμα, ρουχισμός, σχολικά είδη κοκ.) για την κάλυψη των αναγκών του κατά περίπτωση οργανισμού.
Με αφορμή την παράδοση των δωρεών, οι εκπρόσωποι και των τριών οργανισμών εξέφρασαν τις θερμές ευχαριστίες τους προς τους εργαζόμενους του συστήματος της Coca-Cola για την κοινωνική τους ευαισθησία, την εθελοντική τους δράση και τη σημαντική συμβολή τους στο δύσκολο έργο που έχουν αναλάβει. Μέσα από απλές πρωτοβουλίες, όπως η συγκεκριμένη, δίνεται η ελπίδα σε δεκάδες ανθρώπους, ώστε να αντιμετωπίσουν ευκολότερα τις καθημερινές δυσκολίες.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία οργανώθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Δράσης της Coca-Cola στην Ευρώπη «Move Week», η οποία εντάσσεται στη δέσμευση της Coca-Cola για την προώθηση ενός ενεργού τρόπου ζωής, ως μέρους της λύσης του προβλήματος της παχυσαρκίας.
Από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις, από το… μαξιλαροπόλεμο, από το ενδιαφέρον(!) της Coca Cola για το πρόβλημα της παχυσαρκίας (στις ΗΠΑ δίνει δικαστικές μάχες για να μην απαγορευτούν οι μεγάλες συσκευασίες που σύμφωνα με σοβαρές επιστημονικές έρευνες ευθύνονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό για την παχυσαρκία), από τη δημοσίευση της «είδησης» στις 3 Νοεμβρίου ενώ αφορά κάτι που έγινε στις 6 Οκτωβρίου και πάει λέγοντας. Η Coca Cola έχει κάνει δεκάδες απολύσεις στη Θεσσαλονίκη καθώς παρά τα υπερκέρδη της προσπαθεί να ρίξει κι άλλο το κόστος εργασίας μέσα από εργολαβίες. Ούτε στη Θεσσαλονίκη, ούτε πουθενά, δεν αγοράζουμε κανένα προϊόν της Coca Cola και συνεχίζουμε το μποϊκοτάζ μέχρι τη νίκη και την επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων. Και σε ότι αφορά τη «Μακεδονία» τι να πει κανείς, κρίμα, αλλά πρόκειται για ξευτίλα.
Άρπα Κόλας
