in , ,

Άμεσες πρωτοβουλίες για μηχανήματα καθαρισμού αέρα στα λεωφορεία ζητά η «Οικολογία – Αλληλεγγύη»

Την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών ώστε η Θεσσαλονίκη να είναι έτοιμη να τοποθετήσει άμεσα μηχανήματα καθαρισμού αέρα στα αστικά λεωφορεία ζητά από τη διοίκηση του κεντρικού δήμου της πόλης η «Οικολογία – Αλληλεγγύη».

Με δεδομένο ότι πρόκειται για τον μοναδικό τρόπο μετακίνησης με ΜΜΜ που έχουν στη διάθεσή τους οι Θεσσαλονικείς μέσα στην πανδημία, η προσπάθεια περιορισμού του κινδύνου μετάδοσης του κορονοϊού σε όσους τα χρησιμοποιούν πρέπει να γίνει άμεση προτεραιότητα για τον κ. Ζέρβα.

Η εγκατάσταση μηχανημάτων καθαρισμού αέρα πρέπει να εξετασθεί άμεσα και για τα 50 λεωφορεία της Λειψίας, την αγορά των οποίων στήριξε με προϋποθέσεις η «Οικολογία – Αλληλεγγύη», αποδεικνύοντας ότι αρνείται να θυσιάσει στον βωμό της αντιπολιτευτικής τακτικής το συμφέρον των Θεσσαλονικέων. Στην περίπτωση κατά την οποία τα αστικά λεωφορεία δεν διαθέτουν μικρά ανοιγόμενα παράθυρα στο επάνω μέρος, τότε η εγκατάσταση μηχανημάτων καθαρισμού του αέρα στα κλειστά οχήματα είναι απολύτως απαραίτητη, προκειμένου οι Θεσσαλονικείς να μπορούν να τα χρησιμοποιούν χωρίς να κινδυνεύουν και από επιβάτες να μετατρέπονται σε ασθενείς.

Μετά τη σχετική συζήτηση στη Βουλή, όπου τέθηκε το θέμα της θωράκισης των ΜΜΜ απέναντι στον Covid 19 με συσκευές διασφάλισης συνεχούς απολύμανσης του εσωτερικού ατμοσφαιρικού αέρα, άνοιξε ο δρόμος για την αναζήτηση των πιο αποτελεσματικών λύσεων. Ωστόσο, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Μεταφορών Κ. Καραμανλή ότι παρέχεται η δυνατότητα στις εταιρείες που προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο να προσφύγουν στη διαδικασία του άρθρου 269 ν. 4412/2016, προκειμένου να προμηθευτούν τέτοιες συσκευές, εγείρονται ερωτηματικά που αφορούν στην απροθυμία του να δώσει πληροφορίες για τις εταιρείες με τις οποίες βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διαπραγμάτευση.

«Έχουμε ακούσει και ξανακούσει από κυβερνητικά χείλη και από τους υπεύθυνους του ΟΑΣΘ ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν άμεσα νέα αστικά λεωφορεία στις διαδρομές της Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός. Φαίνεται όμως ότι υπάρχει η δυνατότητα για αυτά που ήδη λειτουργούν, ώστε να γίνουν άμεσα πιο ασφαλή για τους Θεσσαλονικείς», δήλωσε ο επικεφαλής της «Οικολογίας – Αλληλεγγύης» δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Τρεμόπουλος και πρόσθεσε: «Τόσο η κυβέρνηση όσο και η διοίκηση Ζέρβα, που συνεργάζονται σε άλλα ζητήματα, οφείλουν άμεσα να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες που θα επιτρέψουν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ χωρίς να κινδυνεύουν να μολυνθούν από τον κορονοϊό».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δίωξη Α. Σιούλη: Στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας στη Διοίκηση του ΑΧΕΠΑ

Δουλειά ή υγεία; Μια απεργία στα μεταλλεία της Ελληνικός Χρυσός για τα αυτονόητα