Την 1η Σεπτεμβρίου σταμάτησαν τα μεταμεσονύκτια λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Την 1η Οκτωβρίου αυξήθηκαν κατά 25% τα κόμιστρα των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ. Την ίδια στιγμή, μειώθηκε η συχνότητα των δρομολογίων, με αποτέλεσμα τις ώρες αιχμής να επικρατεί πανικός και δυσφορία. Κι όλα αυτά, σε μία πόλη που η ανεργία χτυπάει κόκκινο και τα εισοδήματα των νοικοκυριών κατρακυλούν συνεχώς.
Το προηγούμενο διάστημα, ξεκίνησε από συλλογικότητες και επιτροπές κατοίκων μία μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης του κόσμου για τη νέα τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΘ και το φαύλο καθεστώς του Οργανισμού. Το κίνημα δυναμώνει συνεχώς, διεκδικώντας δημόσιες, φτηνές και ποιοτικές μεταφορές για όλους.
Σχετικά με το θέμα του ΟΑΣΘ, η μάχη, όπως φαίνεται, έχει να κάνει και με την επικοινωνία αυτής της ιστορίας. Οπότε βγάλτε φωτογραφίες με τον κόσμο στις στάσεις και μέσα στα λεωφορεία, γράψτε ιστορίες που ζείτε και ακούτε στις στάσεις και τα λεωφορεία, γράψτε σχόλια, περιγράψτε αυτό που συμβαίνει και στείλτε τα στο [email protected] για να τα δημοσιεύσουμε.
* Φωτογραφία: Πρωτοσέλιδο εφημερίδας Θεσσαλονίκη 22/02/1966. Τίτλος “Συνομωσία κράτους- ΟΑΣΘ, Επιδιώκεται αύξησις της τιμής εισιτηρίου και μετατροπή του Οργανισμού εις ΚΤΕΛ- Τεράστιαι αι ευθύναι της κυβερνήσεως”
Διαβάστε τις ιστορίες που μας έχουν στείλει οι αναγνώστες και οι αναγνώστριες μας
Δεν θα δεχτώ να υποταγώ σε κανενός είδους οασθικής τρομοκρατίας
Διπλάσιο εισιτήριο για την ίδια διαδρομή στο 78. Παράλογο;
Νέο κόλπο ΟΑΣΘ για να μας κλέβει στην γραμμή 78
Ο ΟΑΣΘ δίνει ρέστα. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;