in ,

«Αγγελιοφόρος» και «Close Up» διακόπτουν την έκδοσή τους

«Αγγελιοφόρος» και «Close Up» διακόπτουν την έκδοσή τους

Μοναχικά γραφεία. Μισοσβησμένα φώτα. Άδειες οθόνες. Ακίνητα πλήκτρα. Λέξεις και εικόνες χωρίς εισιτήριο για το χάρτινο ταξίδι έως τα μάτια του αναγνώστη. Μικρές αγγελίες χωρίς αγοραστές, ενοικιαστές ή απελπισμένους ανέργους. Ταμειακές μηχανές δίχως φωνή και ήχους από κέρματα. Τηλεφωνικές συσκευές χωρίς ψιθύρους, εντολές και συνεννοήσεις.  Στο διαδίκτυο αναβοσβήνουν δύο ξεχασμένες διαφημίσεις τραπεζών σε κίτρινο και κόκκινο φόντο.
Agelioforos_Close Up

Το πρωτοσέλιδο του «Αγγελιοφόρου» στις 30.12.2014, πριν από τη διακοπή της έκδοσής του, και το τελευταίο εξώφυλλο του μηνιαίου γυναικείου περιοδικού «Close Up» (Ιανουάριος 2015)

Εδώ και μία εβδομάδα ο «Αγγελιοφόρος» έχει σφραγίσει την ύστατη πράξη της δραματικής πορείας του. Από τις 30 Δεκεμβρίου 2014 έχει εκκενώσει τη θέση που κατείχε επί 19 χρόνια στους πάγκους της Θεσσαλονίκης και στην «πασαρέλα» των περιπτέρων της Βόρειας Ελλάδας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο agelioforum.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχει σημασία αν έχεις δίκιο ή άδικο. Tου Γιώργου Κυρίτση

Εκδήλωση Μνήμης για τον Νίκο Τεμπονέρα στις 9/1