in ,

Οδική Ασφάλεια 2030: με οδηγό την προχειρότητα και τον στρουθοκαμηλισμό…

Πριν 20 ημέρες (16 Μαίου 2022) αναρτήθηκε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας Ελλάδα 2030. Το 62 σελίδων κείμενο αποτελεί προσχέδιο που συνέταξε ο Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του ΕΜΠ, ενέκρινε η κυβερνητική επιτροπή, φέρει την σφραγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και μέχρι τις 10 Ιουνίου2022 είναι σε διαβούλευση.

Παραδόξως πέντε ημέρες πριν ολοκληρωθεί η διαβούλευση, χωρίς καμιά δημόσια διευκρίνιση, το κείμενο κατέβηκε από τον δικτυακό τόπο που είχε αναρτηθεί και ανέβηκε ξανά με μια «παράλειψη». Στη σελίδα 21 όπου παρατίθεται η ανάλυση SWOT με βάση την οποία επιλέχθηκε η δέσμη προτάσεων που περιλαμβάνει το σχέδιο, στην ενότητα ΑΠΕΙΛΕΣ, έχει εξαφανιστεί η πρώτη «απειλή» που υπήρχε στο Προσχέδιο: η αύξηση της κυκλοφορίας πεζών, ποδηλατών και ηλεκτρικών πατινιών.

Πρόκειται για πρωτοφανή μεθόδευση σε σχέδιο Υπουργείου που βρίσκεται σε διαβούλευση να αλλάζουν σιωπηρά και εν κρυπτώ στοιχεία.

Ο σύλλογος μας διατύπωσε δημόσια την κριτική του για μέρη του Σχεδίου με δύο αναρτήσεις (θα ακολουθήσουν και άλλες), στις 24 Μαίου: 30 km/h στις κατοικημένες περιοχές, όνειρο ήταν και πάει… και στις 30 Μαίου: Στρατηγικό Σχέδιο 2030: Οι πεζοί και οι Ποδηλάτες απειλή για την Οδική Ασφάλεια!

Φαίνεται πως η δεύτερη ανάρτηση μας πυροδότησε φαινόμενα στρουθοκαμηλισμού και οι «αρμόδιοι» έσπευσαν να σκεπάσουν αυτή την πρωτοφανή σύλληψη τους πως η αύξηση της κυκλοφορίας των πεζών και των ποδηλατών αποτελεί ΑΠΕΙΛΗ για την Οδική Ασφάλεια.

Αλλά τα γραπτά μένουν, ακόμα και όταν τα κατεβάζεις απο το διαδίκτυο. Οι προχειρότητες και οι καρικατούρες σχεδίων θα αποκαλύπτονται.

Αν ντρέπονταν κανένας σ αυτή τη χώρα κάτι θα γινόταν.

7/6/2022

Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

Παραθέτουμε τις δύο εκδοχές της ανάλυσης SWOT, Μαίου και Ιουνίου όπου φαίνεται η ύπαρξη και η αφαίρεση της επίμαχης πρότασης στην ενότητα ΑΠΕΙΛΕΣ:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

9 & 10 Ιουνίου: Φεστιβάλ του Ελεύθερου Κοινωνικού Χώρου Respiro di Liberta στο ΑΠΘ

Vouchers: Πώς η Ελλάδα έκανε τους επιβάτες να πληρώσουν για να κρατήσει ζωντανές τις αεροπορικές εταιρείες