in ,

Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα: 2023 άλλη μια χρονιά προστασίας των τραμπούκων της ασφάλτου;

Μια καταστροφική χρονιά από την άποψη της οδικής ασφάλειας ήταν το 2022 σύμφωνα με τον «Σύλλογο SOS Τροχαία Εγκλήματα». Μάλιστα τις τελευταίες μέρες του 2022 χάθηκαν πολλές ζωές στους δρόμους.

Την Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου έχασαν έξι άνθρωποι τη ζωή τους από τροχαίους τραυματισμούς. Ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα αναφέρει:

-Ξημερώματα στην Κηφισίας ένα ζευγάρι 27χρονων, νεκροί και οι δύο έπειτα από πρόσκρουση μηχανής σε φανάρι.

-Ξημερώματα στη Μυτιλήνη στην περιοχή Παγανή  σε αυτοκίνητο που εξετράπη της πορείας του ξέσπασε πυρκαγιά με αποτέλεσμα ένα 24χρονο νεκρό -απανθρακωμένο οδηγό και ένα 17χρονο βαριά τραυματία.

-Λίγο μετά τις 10 το πρωί  στην  Έδεσσας-Φλώρινας δύο νεκροί (ένας 68χρονος και μία 65χρονη) και ένας τραυματίας μετά από μετωπική σύγκρουση δύο ΙΧ.

-Το μεσημέρι  στην Ε.Ο. Πατρών – Πύργου, ανάμεσα σε Σαβάλια και Γαστούνη, ένας νεκρός, ο 43χρονος Ζήσης Τσέτσιλας οδηγός μηχανής που συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με φορτηγάκι.

«Έξι νεκροί σε μια μέρα από τροχαίους τραυματισμούς λέει η πρόσθεση την οποία τα σοβαρά και έγκυρα ΜΜΕ αρνούνται συστηματικά να κάνουν.

Έξι νεκροί την ημέρα παραπέμπουν σε άλλες εποχές, τότε που οι νεκροί στους δρόμους ανέρχονταν σε χιλιάδες κάθε χρόνο. Και δεν είναι καιρός για συγκρίσεις.

Η πρόσθεση και ο πολλαπλασιασμός δεν είναι στοιχείο σοβαρής δημοσιογραφίας όσον αφορά στα τροχαία. Εξάλλου ο πολύτιμος τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός χρόνος εξαντλείται στο καλάθι του νοικοκυριού και δεν περισσεύει χρόνος γι αυτούς που δεν θα γυρίσουν στο νοικοκυριό.

Αποχαιρετούμε το 2022 με έξι νεκρούς την ημέρα από τροχαία. Και να ήταν μόνον αυτοί…

Αναρίθμητοι την ίδια ημέρα οι τραυματίες που νοσηλεύονται άλλοι σε σοβαρή κατάσταση με αβέβαιη έκβαση και άλλοι «εκτός κινδύνου» με ότι μπορεί να σημαίνει αυτή η φαινομενικά αισιόδοξη έκφραση» σημειώνει ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα εξηγώντας γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία είχαμε αύξηση των θανάτων και των τραυματισμών στο οδικό δίκτυο με έμφαση στις παρασύρσεις πεζών, στις εγκαταλείψεις των θυμάτων από τους θύτες, στις εκτροπές χωρίς δεύτερο εμπλεκόμενο όχημα και στους θανάτους και τραυματισμούς ανηλίκων.

-Γιατί για μια ακόμα χρονιά η Πολιτεία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να λάβει μέτρα και να υιοθετήσει πολίτικες που θα υπερασπίζονται τους ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου και εξακολούθησε να επιβραβεύει τους δολοφόνους της ασφάλτου. Θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν για κλάματα το γεγονός πως τέλη Νοέμβρη του 2022 εγκρίθηκε από την «κυβερνητική επιτροπή» το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας που όπως έχουν υποσχεθεί (κάποτε) θα γίνει νόμος, σχέδιο που αφορά στη δεκαετία 2021-2030… Θα ισχύσει δηλαδή προφανώς αναδρομικά… Σχέδιο καρικατούρα των αρχικών προ διετίας εξαγγελιών με κύριο σημείο την αθέτηση την υπόσχεσης για τη θέσπιση του ορίου ταχύτητας των 30Κm/h στις κατοικημένες περιοχές.

-Γιατί για μια ακόμα χρονιά η Δικαιοσύνη ΤΑΧΘΗΚΕ ανοικτά με την μεριά των δραστών βαφτίζοντας τα κακουργήματα πλημμελήματα και δίνοντας αλλεπάλληλες αναβολές που καθιστούν μαρτύριο για τα θύματα και τις οικογένειες τους την εκδίκαση μιας υπόθεσης. Στις πιο μαύρες σελίδες να σημειώσουμε την εκδίκαση της υπόθεσης των φόνων της Στέλλας Μούσχου και του Γιάννη Στρογγυλού το 2017 έξω από το Πολυτεχνείο Κρήτης, υπόθεση για την οποία ο δράστης καταδικάστηκε για ανθρωποκτονίες από αμέλεια σε εξαγοράσιμη ποινή ενώ του χορηγήθηκε αναστολή μέχρι το Εφετείο (ΕΔΩ). Και την εκδίκαση από το Εφετείο της υπόθεσης του φόνου της 14χρονης Κατερίνας Κυροπούλου στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας το 2017, για την οποία πρωτόδικα ο δολοφόνος είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη για κακούργημα, όπου το κατηγορητήριο μετατράπηκε σε πλημμέλημα και ο δράστης «καταδικάστηκε» σε εξαγοράσιμη «ποινή». (ΕΔΩ)

Εκατοντάδες άλλες υποθέσεις που εκδικάστηκαν ή αναβλήθηκαν για πολλοστή φορά πιστοποιούν πως: Ο ΦΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ.

-Γιατί τα περισσότερα ΜΜΕ, ιδιαίτερα τα μεγαλύτερα, λειτουργώντας ως κυβερνητικά φερέφωνα ή εντολοδόχοι της αυτοκινητοβιομηχανίας (η και τα δύο) αποκρύπτουν συνειδητά το μέγεθος και τις πηγές του προβλήματος, διασπείρουν χωρίς ενδοιασμό ψευδείς ειδήσεις τις οποίες δεν αποκαθιστούν (ενδεικτικά: 27.200 αναρτήσεις στο google στην αναζήτηση κακούργημα – υπερβολική ταχύτητα για ένα γεγονός που δεν υφίσταται: την δήθεν νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος) και εκμεταλλεύονται τον πόνο και την οργή κάθε οικογένειας για την αύξηση της θεαματικότητας τους.

O SOS Τροχαία Εγκλήματα με αφορμή την αλλαγή του χρόνου υπενθυμίζει πως καμία χώρα δεν έλυσε το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας με Ευχές. Σταθερές μακροπρόθεσμες πολιτικές προσανατολισμένες στο Όραμα Μηδέν είναι οι μόνες που μπορούν να αποδώσουν.

Στις αβάστακτες συνθήκες που βιώνουμε σαν οικογένειες ανθρώπων που χάθηκαν ή ζουν ανάπηροι μετά από τροχαίο έγκλημα ας σταθούμε αλληλέγγυοι και μαχητικοί.

Κανένας θάνατος και κανένας σοβαρός τραυματισμός στο δρόμο δεν είναι αποδεκτός!

-Να τελειώνουμε με την προστασία των φονιάδων της ασφάλτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πορεία για τον αναρχικό απεργό πείνας και δίψας Θάνο Χατζηαγγέλου

Να αντιμετωπιστεί με ανθρωπιστικούς όρους το αίτημα του απεργού πείνας και δίψας ζητά η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Σερρών