in

Σωματείο Εργαζομένων: Μετρό Θεσσαλονίκης το 2023 και αν…

Σωματείο Εργαζομένων: Μετρό Θεσσαλονίκης το 2023 και αν…

Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν οι εργαζόμενοι του Μετρό Θεσσαλονίκης, μετά και την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου του Σωματείου τους. Επίθεση στον Υπουργό Υποδομών, Μ. Χρυσοχοΐδη, για τις πρόσφατες δηλώσεις του αλλά και την πάγια τακτική της πολιτικής ηγεσίας να θέτουν μη ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για επικοινωνιακούς λόγους.

Ο κ. Χρυσοχοίδης πρόσφατα δήλωσε πως το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2018. Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, δεν θα μπορούσε να συμβεί καθώς τα προβλήματα είναι πολλά και υπάρχουν σε κάθε εργοτάξιο του έργου. «Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να ολοκληρωθεί το 2023, αν οι εργασίες προχωρούσαν ομαλά, πράγμα που δεν συμβαίνει» δηλώνει η πλευρά των εργαζομένων.

Το Σωματείο θεωρεί πως το υπουργείο χρησιμοποιεί επικοινωνιακά το θέμα των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου, ως «χαλί» κάτω από το οποίο βάζει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που υπάρχουν.  Η διακοπή της χρηματοδότησης, η καθυστέρηση απαλλοτριώσεων αλλά και η συνεχής αντιδικία της Αττικό Μετρό με την ανάδοχο εταιρία είναι κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει συνολικά το έργο του μετρό.

Για τον σταθμό Βενιζέλου οι εργαζόμενοι στηρίζουν την άποψη «και μετρό και αρχαία» ως ρεαλιστική. Σχολίασαν ως αρνητική την απόσυρση του θέματος από την σημερινή συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), καθώς η επόμενη συνεδρίαση του θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο, κάτι που δημιουργεί μεγάλη χρονική καθυστέρηση.

Έγινε λόγος για επισφαλείς εργασιακές συνθήκες, καθώς πολλοί από τους εργαζόμενους απασχολούνται με 4μηνές συμβάσεις, με μειωμένο μισθολόγιο, και με ανασφάλεια καθώς δεν γνωρίζουν αν η σύμβαση τους θα ανανεωθεί.

Παρών την συνέντευξη τύπου ήταν ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης ο οποίος δήλωσε πως για το θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης «βιώνουμε περίοδο παραλογισμού, παρακολουθούμε μια ιστορία πόλωσης που δεν οδηγεί πουθενά», ενώ τόνισε πως το υπουργείο Υποδομών έκανε την επιλογή τα χρήματα που προϋπολογίστηκαν για το μετρό Θεσσαλονίκης, να δοθούν στους εργολάβους των οδικών δικτύων της χώρας, για να προχωρήσουν εκείνα τα έργα.

Ρεπορτάζ: Ιάσων Μπάντιος

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το ποτήρι είναι μισογεμάτο! Του Διονύση Φτεργιώτη

Αθωώνει το δικαστήριο τους “πιστολέρο” στη Μανωλάδα