Την επιβολή προστίμου ύψους 40.000 σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο για παραπλανητικές αναφορές σχετικά με τον προσδιορισμό του ως “πανεπιστημίου” (University) στις διαφημιστικές του ανακοινώσεις, γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος, επισημαίνοντας ότι έρχονται κι άλλα πρόστιμα για αντίστοιχες παραβάσεις.
Ειδικότερα επιβλήθηκε πρόστιμο 40.000 ευρώ…
πηγή:Αυγή
κατʼ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 2251/1994 που απαγορεύουν τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, σε επιχείρηση (“Hellenic American University”) που χρησιμοποιεί στις διαφημιστικές της ανακοινώσεις τον όρο “University” χωρίς να είναι Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Συγχρόνως, όπως ανακοινώθηκε, έχουν κινηθεί και είναι σε εξέλιξη οι σχετικές διοικητικές διαδικασίες για τον έλεγχο διαφημιστικών καταχωρίσεων και εμπορικών πρακτικών και άλλων επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών μεταλυκειακής εκπαίδευσης και χρησιμοποιούν παράνομα τους προσδιοριστικούς τίτλους “Πανεπιστήμιο” ή “Κολέγιο” στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα ή καλλιεργούν ανακριβείς εντυπώσεις για το επίπεδο και την ακαδημαϊκή αναγνώριση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχουν. Ορισμένα δε κέντρα ανακοίνωσαν ήδη στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την απόσυρση του επίμαχου διαφημιστικού υλικού.
Η γραμματεία εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, καθώς σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που φέρουν νομίμως τον χαρακτηρισμό “κολέγια” μετονομάζονται σε “κέντρα μεταλυκειακής εκπαίδευσης (ΚΕΜΕ)”.