Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Ο κριτικός κινηματογράφου Στράτος Κερσανίδης γράφει κάθε εβδομάδα για το alterthess τις νέες ταινίες που κάνουν  πρεμιέρα στις κινηματογραφίκές αίθουσες.

NYMPHOMANIAC (μέρος 1ο)
Σκηνοθεσία:
Λαρς Φον Τρίερ
Πρωταγωνιστούν: Σαρλότ Γκένσμπουργκ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Σία Λαμπεφ, Γουίλεμ Νταφόε, Ούμα Θέρμαν, Ούντο Κίερ

Ο Λαρς Φον Τρίερ είναι ένας καλλιτέχνης του κινηματογράφου, ένας σκηνοθέτης ο οποίος ενδίδει ενθουσιωδώς στις προκλήσεις της τέχνης. Παράλληλα του αρέσει να προκαλεί.Γι’ αυτό και κάθε νέα του ταινία γίνεται αντικείμενο συζητήσεων επειδή ποτέ δεν παραμένει στατικός αλλά διαρκώς αναζητά νέους τρόπους έκφρασης και δημιουργίας. Πνεύμα ανήσυχο και δημιουργικό με κάθε ταινία του, ξεκινώντας από το «Στοιχείο του εγκλήματος» (1984) και το «Europa» (1991), μέχρι το «Δαμάζοντας τα κύματα» (1996» και του «Ηλίθιους» (1998) και στη συνέχεια το  «Χορεύοντας στο σκοτάδι» (2000) και το  «Dogville» (2003) μέχρι τον «Αντίχριστο» (2009), τη «Μελαγχολία» (2011) και τώρα το «Nymphomaniac» δε σταμάτησε να εντυπωσιάζει, να διχάζει και να προκαλεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το κοινό.

Ιδιαίτερα με τις τελευταίες του τρεις ταινίες, ο δανός σκηνοθέτης έχει κάνει τους πάν τες να παραμιλούν. Αποκορύφωμα το «Nymphomaniac»,  που από τον τίτλο και μόνο μπορεί κανείς να κολαστεί, το οποίο παρουσιάστηκε στο Βερολίνο ως μία ταινία διάρκειας 240 λεπτών περίπου  αλλά προβάλλεται σε δύο μέρη, προφανώς για εμπορικούς λόγους.

Το πρώτο μέρος (volume 1), διάρκειας 122 λεπτών ξεκινά με τρόπο εντυπωσιακό. Ο Τρίερ «κεντάει» με την κάμερά του, η οποία «βλέπει» ένα παλιό κτίριο, την εσωτερική του αυλή, το χιόνι, τις σταγόνες να πέφτουν. Κινείται αργά και καταλήγει σε μια γυναίκα η οποία είναι πεσμένη στο έδαφος και έτσι τη βρίσκει ένας μεσήλικας άνδρας. Η γυναίκα φαίνεται κακοποιημένη και ο άνδρας προσφέρεται να της προσφέρει ένα φλιτζάνι τσάι.

Η επόμενη σεκάνς είναι μέσα στο σπίτι του άνδρα, του Σέλιγκαν, όπου γυναίκα, η Τζο, ξαπλωμένη αρχίζει να του αφηγείται τη ζωή της. Υποστηρίζει πως δεν είναι καλός άνθρωπος, πως είναι άξια χλευασμού επειδή δεν έζησε σωστά. Η αφήγησή της περιορίζεται κυρίως στη σεξουαλική της ζωή και στη σχέση που είχε με τον πατέρα της.

Εδώ ξεκινά η πρόκληση. Η Τζο αφηγείται με τρόπο ψυχρό τις σεξουαλικές της συνευρέσεις, για το πώς έχασε την παρθενιά της, για την άποψή της πως κάθε άνδρας είναι για μία μόνο φορά, πως ο έρωτας είναι τυραννία και μόνο το σεξ μετράει. Και φυσικά οι αφηγήσεις συνοδεύονται από εικόνα, με το Λαρς Φον Τρίερ να κινηματογραφεί σκηνές τολμηρές που αγγίζουν τα όρια της πορνογραφίας. Όμως ο μεγάλος καλλιτέχνης ξεχωρίζει από τον πορνογράφο. Ο Τρίερ προσπαθεί να δομήσει το χαρακτήρα της Τζο, να μας την παρουσιάσει ως έναν άνθρωπο που όλα όσα κάνει με κάποιον τρόπο δικαιολογούνται. Ταυτόχρονα εφαρμόζει διάφορα σκηνοθετικά κόλπα, χωρίζοντας την οθόνη στα 2 και τα 3, χρησιμοποιώντας εμβόλιμες εικόνες ή γραφιστικά κλπ.

Τι συμβαίνει με την Τζο; Είναι νυμφομανής, ή όχι. Απορρίπτει τον έρωτα αλλά φαίνεται να πέφτει στην παγίδα του. Είναι έτσι ή μήπως όχι; Εδώ πέφτουν οι τίτλοι του τέλους και ο σκηνοθέτης μας παραπέμπει στο δεύτερο μέρος της ταινίας, όπου θα λυθούν –κατά πάσα πιθανότητα0- όλες οι απορίες μας.

Οφείλω να ομολογήσω πως η ταινία του Τρίερ που δημιούργησε αμηχανία. Δηλώνω δημόσια πως περιμένω να δω το δεύτερο μέρος όπου, προφανώς, θα δίνονται κάποιες απαντήσεις και πολλά πράγματα δε θα μένουν μετέωρα. Τότε θα μπορέσω, να μιλήσω με μεγαλύτερη σιγουριά, αφού αυτό που είδαμε ήταν μόνο η μισή ταινία.

Με όσα όμως έχουμε δει μπορώ με βεβαιότητα να υποστηρίξω πως ο Λαρς Φον Τρίερ είναι ο βασιλιάς της ειρωνείας και του σαρκασμού. «Χτυπάει» το συντηρητικό καθωσπρεπισμό και τις μικροαστικές βεβαιότητες, χλευάζει το ρομαντισμό και τις μελούρες, μιλά για το ακατάλληλο, το διαβολικό και τρισκατάρατο σεξ, το οποίο εκτελείται εκτός συναισθημάτων και νόμιμων (;) σχέσεων. Όπως και να το κάνουμε, η επί 120 (και εν συνόλω 240) λεπτά, αφήγηση μιας νυμφομανούς, δεν είναι και ό,τι  καλύτερο για τα χρηστά μας ήθη!

ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ 
Σκηνοθεσία: Νίκου Παναγιωτόπουλου
Πρωταγωνιστούν: Νίκος Κουρής, Δούκισσα Νομικού, Δημήτρης Καταλειφός, Παύλος Χαϊκάλης, Λευτέρης Βογιατζής

Η Κολέτ, θέλοντας να «στρώσει» το καινούργιο της αυτοκίνητο, ξεκινά από τη Λιμόζ για την Αθήνα. Βέβαια σκοπός της δεν είναι μόνο το στρώσιμο του αυτοκινήτου αλλά και η επιλογή συντρόφου, αφού μαζί της ταξιδεύουν ο Μαξ και Μάρκος. Ένας Γερμανός, εμφανώς ερωτευμένος μαζί της και ένας Έλληνας συγγραφέας.

Η «Λιμουζίνα» είναι η 16η ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, ενός από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες του Νέου –όπως ονομάστηκε κάποτε- Ελληνικού Κινηματογράφου. Ο Παναγιωτόπουλος σκηνοθετεί μια κωμωδία παρεξηγήσεων, εμπνευσμένη από τα διηγήματα του Ζαχου Ε. Παπαζαχαρίου. Μια ταινία που μοιάζει με ένα σύγχρονο παραμύθι που διατρέχει το χώρο και το χρόνο ξεκινώντας από το Παρίσι της δεκαετίας του 1960 και φτάνοντας στην Ελλάδα του σήμερα.

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Λευτέρης Βογιατζής στην τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση.

Ο Παναγιωτόπουλος σημειώνει: «Περιμένοντας, ανυπόμονα,  να ολοκληρωθεί η χρηματοδότηση μιας φιλόδοξης παραγωγής με τίτλο ‘Η ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΩΝ ΡΟΔΩΝ’,  που σαν να έχει κόκκαλα, αφού την έχω ξεκινήσει καμιά δεκαριά φορές, χωρίς επιτυχία, έλαβα με το ταχυδρομείο, εντελώς απροσδόκητα, μια συλλογή διηγημάτων, από ένα φίλο μου στο Παρίσι, που είχα να τον δω πάνω από σαράντα χρόνια. Το βιβλίο συνοδευόταν από ένα γράμμα, που το δημοσιεύω:

‘Γειά σου Νίκο, μετά από δεν ξέρω πόσες δεκαετίες…
Σου στέλνω αυτό το βιβλιαράκι με διηγήματα, που εμφανίζονται σκόρπια εδώ κι εκεί, σκηνές από το Σαιν Κλωντ και τα καφενεία του Μονπαρνάς. Τα έγραψα κατά καιρούς, καθώς που είχα κέφια και αναπολούσα τα πρόσωπα και τα πράγματα της νειότης μας στα Παρίσια, που τελικά δεν ήταν και τόσο άσκημη.  Είχε πλάκα και φορές,  φορές, είχε μεγάλη πλάκα. Ζάχος’. 
Μετά την ανάγνωση του πρώτου διηγήματος, κατάλαβα αμέσως ότι αυτό το βιβλιαράκι θα το έκανα ταινία. Παρ’ όλο που η συνέχεια μου έβαζε ανυπέρβλητα προβλήματα παραγωγής, κατάφερα μέσα σε δεκαπέντε μέρες να γράψω ένα σενάριο που έφερνε τα πάνω, κάτω. Το ίδιο γρήγορα, βρήκα  τα χρήματα και έκανα τα γυρίσματα σαν κάποιος να με κυνηγούσε. Απλώς αυτή η ταινία ήρθε την κατάλληλη στιγμή. Απελευθερωμένος, λόγω ηλικίας ίσως, από ανόητες αναστολές, μπόρεσα να τιμήσω ένα σινεμά, μιας εποχής που οι ταινίες δεν είχαν ακόμα υπογράψει με το κοινό, το συμφωνητικό της αληθοφάνειας και δεν ήθελαν να προσποιηθούν το πραγματικό. Η ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ έχει τον υπότιτλο (κωμωδία παρεξηγήσεων), είναι μια ταινία με αυτοσχεδιασμούς, με δοκιμές σκέψεων, ένα παιχνίδι με το παράδοξο και μια τολμηρή αυθαιρεσία, στο επίπεδο της κινηματογραφικής σύμβασης.
Όσο γι αυτούς που με κατηγορούν ότι γυρίζω μια ταινία μετά την άλλη, χωρίς να παίρνω αναπνοή, θέλω να τους πληροφορήσω πως, καθώς είμαι εναντίον κάθε διαχωρισμού, απορρίπτω και τον διαχωρισμό ελεύθερου και εργασιακού χρόνου.
Αν ήξερα τι θέλω να πω, θα το έλεγα, δεν θα γύριζα ταινίες

Πάνω απ’ όλα, μια ταινία για μένα, εκτός από ένα μυστήριο, είναι ένα ‘θέαμα’. Θα είχε ενδιαφέρον να ψάξει κανείς να βρει από πότε οι σκηνοθέτες άρχισαν να παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά. Από πότε δηλαδή απεκδύονται τον ρόλο του διασκεδαστή και ενδύονται αυτόν του διαφωτιστή. Αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί σ’ αυτόν τον κατήφορο τους ακολούθησαν υπερβάλλοντες και οι κριτικοί του κινηματογράφου.

Σ’ ό,τι με αφορά, με καλύπτει η ρήση του Χίτσκοκ: ‘Όλοι θέλουν οι ταινίες τους να είναι φέτες ζωής, οι δικές μου θέλω να είναι φέτες γλυκό’.
Είναι αλήθεια ότι δεν μου αρέσουν οι ταινίες ‘γροθιές στο στομάχι’. Δεν πηγαίνω στον κινηματογράφο για να φάω ξύλο. Ούτε οι ταινίες ‘χειρουργικές επεμβάσεις’ μου αρέσουν, αυτές δηλαδή που βάζουν το ‘νυστέρι στο κόκκαλο’. Οι εγχειρήσεις μου προκαλούν τρόμο και κατ ‘ επέκταση όλες οι ‘τομές’ και οι ‘ανατομίες’.
Στις ενστάσεις των υποκριτών του κόσμου, που τάχα διψούν για ένα σινεμά με κοινωνικό πρόσωπο, θα απαντούσα ότι από τη στρατευμένη τέχνη προτιμώ τους στρατευμένους ανθρώπους. ‘Το ταλέντο στην τέχνη και το θάρρος στη ζωή’, όπως έλεγε ο Αλμπέρ Καμύ.
Τι μένει; Μια επιδρομή στο ανέκφραστο (πάντα θα ψάχνουμε τους τρόπους να πούμε το τίποτα), μια συγκίνηση αισθητικής τάξεως, ένα παιχνίδι για μεγάλους, που μπολιάζει τη ζωή σε μικρές φράσεις, χειρονομίες, εικόνες, με μικρά αστεία και μικρά γεγονότα, που σηκώνει την πέτσα της καθημερινότητας και ίσως αποκαλύπτει μια κρυφή πραγματικότητα…
Άλλωστε, ο κινηματογράφος όπως και κάθε τέχνη δεν είναι η εξομολόγηση ότι η ζωή δεν επαρκεί;».

ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ 
DA-REUN NA-RA-E-SUH / IN ANOTHER COUNTRY

Σκηνοθεσία: Χονγκ Σανγκ Σου 
Πρωταγωνιστούν: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Γιου Τζανσάν, Γιουν Γιουμί
Μια ιδιότυπη ταινία από έναν σκηνοθέτη ο οποίος χρησιμοποιεί τη δική του σύνθετη κινηματογραφική αρχιτεκτονική. Μια νεαρή φοιτήτρια κινηματογράφου βρίσκεται σε ένα θέρετρο μαζί με τη μητέρα της. Εκεί γράφει ένα σενάριο στο οποίο πρωταγωνιστούν τρεις γυναίκες με το ίδιο όνομα: Αν. Η πρώτη είναι μια επιτυχημένη κινηματογραφική σκηνοθέτις. Η δεύτερη είναι μια παντρεμένη γυναίκα, η οποία έχει μια κρυφή ερωτική σχέση με έναν Κορεάτη. Η τρίτη είναι χωρισμένη, της οποίας ο σύζυγος την εγκατέλειψε για μια Κορεάτισα. Στην ίδια πόλη ζει επίσης μια νεαρή κοπέλα που ασχολείται με την πανσιόν της περιοχής, η οποία ανήκει στους γονείς της. Ακόμα, ένας ναυαγοσώστης μένει σε μια σκηνή κοντά στο ξενοδοχείο και επιβλέπει την παραλία. Η κάθε μια Αν φιλοξενείται από το ξενοδοχείο, δέχεται την βοήθεια της κόρης των ιδιοκτητών του μικρού ξενοδοχείου και γνωρίζει κάποια στιγμή τον ναυαγοσώστη. 

Μια ταινία για την ανθρώπινη μοναξιά, τη μνήμη και τις διαπροσωπικές σχέσεις που προβλήθηκε στη λήξη του  53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

ΗΡΑΚΛΗΣ: Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ
THE LEGEND OF HERCULES

Σκηνοθεσία: Ρένι Χάρλιν
Πρωταγωνιστούν: Κέλαν Λουτζ, Γκάια Βάις, Σκοτ Άντκινς, Ροξάν Μακί, Λίαμ Γκάριγκαν, Λίαμ Μακιντάιρ

Ο βασίλισσα Αλκμήνη αγωνίζεται να σώσει το λαό του από το βασιλιά Αμφιτρύωνα. Οι θεοί της χαρίζουν ένα γιο, τον Ηρακλή, για να τη βοηθήσει. Περιπέτεια δράσης που επιχειρεί να παρουσιάσει την ανθρώπινη φύση πίσω από το πρόσωπο του ήρωα της ελληνικής Μυθολογίας.

ΕΓΩ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ 
ME, MYSELF AND MUM / LES GARÇONS ET GUILLAUME, À TABLE!

Σκηνοθεσία: Γκιγιόμ Γκαλέν
Πρωταγωνιστούν: Γκιγιόμ Γκαλέν, Ιβόν Μπακ, Κάρολ Μπρένερ, Νταιάν Κρούγκερ, Αντρέ Μαρκόν, Γκοτζ Ότο, Φρανσουά Φαμπιάν, Νανού Γκαρσία

Κωμωδία βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό που έγραψε ο σκηνοθέτης. Η μεγάλη αποκάλυψη του περσινού φεστιβάλ Καννών (κατάφερε από την πρώτη στιγμή να κλέψει τις εντυπώσεις στη Γαλλία, σημειώνοντας ρεκόρ εισιτηρίων και αλλεπάλληλα χαμόγελα στους θεατές) αφηγείται την ξεκαρδιστική αλλά και βαθιά ανθρώπινη εξομολόγηση ενός αγοριού, η μητέρα του οποίου αποφάσισε να τον μεγαλώσει ως κορίτσι. 

Διακωμωδώντας τις πιο τραγελαφικές εμπειρίες ενός αγοριού που παρά την επεισοδιακή ανατροφή του, ως γκέι, αποφασίζει μεγαλώνοντας να αγκαλιάσει τον εσωτερικό του στρέιτ εαυτό, ο Γκιγιόμ Γκαγιέν, με το απαράμιλλο θεατρικό του στιλ και μπόλικο χιούμορ, γράφει, σκηνοθετεί και ενσαρκώνει τους ρόλους κλειδιά μιας ταινίας που καταφέρνει να ξεπεράσει ηθικές και κοινωνικές αγκυλώσεις αιώνων. Η πρωτοποριακή, αυτή, προσέγγιση ενός οικογενειακού ταμπού με διαχρονική ισχύ αποτελεί μια αναπάντεχη κινηματογραφική έκπληξη που καταφέρνει να προκαλέσει νευρικό, ανεπιτήδευτο, γέλιο, μέσα από τις πιο άβολες δραματικές καταστάσεις.   

TARZAN 3D

Σκηνοθεσία: Ράινχαρντ Κλος
Με τις φωνές των: Κέλαν Λουτζ, Τζέιμι Ρέι Νιούμαν, Σπένσερ Λόκ, Ρόμπερτ Κάπρον, Μαρκ Ντέκλιν

O Ταρζάν και η Τζέιν Πόρτερ αντιμετωπίζουν ένα στρατό μισθοφόρων που στέλνει ο κακός Πρόεδρος της Ενέργειας Γκρέιστοουκ, ένας άνθρωπος ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία από τους γονείς του Ταρζάν, όταν έχασαν τη ζωή τους σε αεροπορικό δυστύχημα.

Ταινία κινουμένων σχεδίων.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

Από Πέμπτη 30 Ιανουαρίου έως Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

 

ΒΑΚΟΥΡΑ (τηλ. 2310-233-665. Dolby Digital EX):

Αιθουσα 1: Μέλι ( Προβολές: 18.45 – 20.30) / Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί ( Προβολές: 22.15) 

Αιθουσα 2: Μικρά Αγγλία ( Προβολές: 18.30) / Η τέλεια ομορφιά (Προβολές: 21.30) 

VILLAGE CENTRE (τηλεφωνικο κέντρο 2310 – 499999, Εμπορικο Κεντρο MEDITERRANEAN COSMOS):

Αίθουσα 1. ING (D.T.S. Sound Βρέχει κεφτέδες 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή:  12.20 – 14.20 – 16.20) / Η κλέφτρα των βιβλίων (Προβολές: 18.20 – 21.00 – 23.40)

Αίθουσα 2. (Dolby Digital ΓΕΡΜΑΝΟΣ Περπατώντας με τους δεινόσαυρους – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 17.50, Σάββατο και Κυριακή: 12.20 – 14.10 – 16.00 – 17.50) / Επιστροφή στο ρίνγκ (Προβολές: 19.40 – 22.00 – 00.20)

Αίθουσα 3. (Dolby Digital) – ΓΕΡΜΑΝΟΣ Free birds – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 12.50 – 14.40 – 16.30) / Πέμπτη και 12 (Προβολές: 18.20 – 20.30 – 22.40)

Αιθουσα 4. (Dolby Digital Belle et Sebastien: Δύο αχώριστοι φίλοι (Προβολές: 18.10, Σάββατο και Κυριακή: 14.10 – 16.10 – 18.10) / Φρανκενστάϊν (Προβολές: 20.10 – 22.10 – 00.10)

Αίθουσα 5. (Dolby DigitalStereo) Ψυχρά και ανάποδα (Προβολές: 16.40, Σάββατο και Κυριακή: 12.30 – 14.40 – 16.50) / Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου 3D (Προβολές: 19.00) / Ο λύκος της Wall Street (Προβολές: 21.30)

Αίθουσα 6. (Max screen Digital Sound D.T.) Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 17.40, Σάββατο και Κυριακή:  13.20 – 15.30 – 17.40) / Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου (Προβολές: 19.50 – 21.50 – 23.50)

Αίθουσα 7. (Dolby Digital): Εγώ ο απαισιότατος – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.00, Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 14.00 – 16.00 – 18.00) / Τζάκ Ράϊαν: Πρώτη αποστολή (Προβολές: 20.00 – 22.20 – 00.30)

Αίθουσα 8 Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 14.10 – 16.20 – 18.30) / Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 18.00 – 20.40 – 23.20, Σάββατο και Κυριακή: 20.40 – 23.20)

Αιθουσα 9. (Comfort) Τζάκ Ράϊαν: Πρώτη αποστολή (Προβολές: 20.00 – 22.20 – 00.30)

Αίθουσα 10. Comfort (Digital. Sound Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 20.40 – 23.20)

VILLAGE στο Λιμάνι Ο.Λ.Θ. Αποθήκη 1, Προβλήτα Νο1 (τηλ. 14 848 με χρέωση)

Αιθουσα 1: Dolby Digital Surround Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.15) / Η κλέφτρα των βιβλίων (Προβολές: 20.30 – 23.10)

Αιθουσα 2: Dolby Digital Surround Πέμπτη και 12 (Προβολές: 18.30 – 21.15 – 23.30)

Αιθουσα 3: Dolby Digital Surround Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου(Προβολές: 20.00 – 22.10 – 00.20)

Αιθουσα 4: Dolby Digital Surround Ο λύκος της Wall street (Προβολές: 19.00 – 22.20)

ΘΕΑΝΩ ( τηλ. 2310-837-587 Κων/πόλεως 75 – Μπότσαρη):  2 ΣΕΞ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ (τηλ. 2310-834-996 Βασ.Όλγας 150 Dolby Digital Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές: Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή 16.00) / Μικρά Αγγλία (Προβολές: 17.45) / Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 20.30) /  Η μαγική ομπρέλα (Προβολές: 22.40)  

ΛΑΪΚΟΝ (τηλ. 2310-513-880 Μοναστηρίου 2): 2 ΣΕΞ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ (τηλ. 2310-261-727 Φιλ. Εταιρίας – Δημ. Μαργαρίτη. Dolby Η λιμουζίνα (Προβολές: 19.00 – 21.00 – 23.00)

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ-ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (τηλ. 2310 508398 )

Αίθουσα ΤΑΚΗΣ ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αφιέρωμα: Μικελάντζελο Αντονιόνι (Προβολές: Πέμπτη εως Κυριακή 18.30 – 21.00)

ΟΛΥΜΠΙΟΝ (τηλ. 2310 378404 Dolby Stereo):

Αίθουσα ΟΛΥΜΠΙΟΝ: Nymphomaniac μέρος Α΄ (Προβολές: 20.45 – 23.15) / Ρενουάρ (Προβολές: 18.30)

Αίθουσα ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ: Nebraska (Προβολές: 19.00 – 21.15, Παρασκ. & Σάββατο: 18.45 – 21.00 – 23.00)

ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ (Πληροφορίες: τηλ. 2310-290-290, Κρατήσεις: τηλ. 14560, απο σταθ. 0,49 ευρω  & 0,98 ευρω απο κιν., on-line: www.odeon.gr & www.i-ticket.gr. Τσιμισκή 43):

Αιθουσα 1 (DTS-Dolby Digital Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου (Προβολές: 18.10 – 20.20 – 22.30)

Αιθουσα 2 (Dolby Digital:) Αύγουστος (Προβολές: 19.40) / Τζάκ Ράϊαν: Πρώτη αποστολή (Προβολές: 22.20, Σάββατο και Κυριακή: 17.10 – 22.20)

Αιθουσα 3 (Dolby Digital:) Belle et Sebastien: Δύο αχώριστοι φίλοι (Προβολές: 19.15, Σάββατο και Κυριακή: 17.00 – 19.15) / Ο λύκος της Wall street (Προβολές: 21.30)

Αιθουσα 4 (Dolby Digital Η κλέφτρα των βιβλίων (Προβολές: 20.00 – 22.40, Σάββατο και Κυριακή: 17.20 – 20.00 – 22.40)

Αιθουσα 5 (Dolby Digital JBL 5000 Περπατώντας με τους δεινόσαυρους – μεταγλωττισμένη 3D (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 18.20) / Nymphomaniac (Προβολές: 20.30 – 23.30)

Αιθουσα 6 (Dolby Digital): Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 17.40) / Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 20.00 – 22.50)

Αιθουσα 7 (Dolby Digital Φρανκενστάϊν (Προβολές: 20.20 – 22.30, Σάββατο: 18.10 – 20.20 – 22.30)

Αιθουσα 8 (Dolby Digital): Περπατώντας με τους δεινόσαυρους – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 17.30) / 12 χρόνια σκλάβος (Προβολές: 19.30 – 22.15)

STER CINEMAS Μακεδονία (Tηλ: κρατήσεων από σταθερό: 801 801 7837 και απο κινητο: 210 8092690, Εμπορικο Κεντρο «Μακεδονία», Πυλαία) online buy: www.stercinemas.gr:

Αίθουσα 1. (Dolby Digital EX D. Belle et Sebastien: Δύο αχώριστοι φίλοι (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 12.30 – 14.40 – 16.50) / Ο λύκος της Wall Street (Προβολές: 19.00) / Nymphomaniac (Προβολές: 22.10, Παρασκ. & Σάββατο: 22.10 – 00.30)

Αίθουσα 2. (Dolby Digital D.T. Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.50, Σάββατο και Κυριακή: 12.20 – 14.30 – 16.40 – 18.50) / Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 21.00, Παρασκ. & Σάββατο: 21.00 – 00.20)

Αίθουσα 3. (Dolby Digital D.T.S.): Οδηγός διαπλοκής (Προβολές: 19.30 – 22.30, Σάββατο και Κυριακή: 13.00 – 16.30 – 19.30 – 22.30)

Αίθουσα 4. (Dolby Digital D.T.S Εγώ, ο απαισιότατος – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.20, Σάββατο και Κυριακή: 12.15 – 14.15 – 16.20 – 18.20) / Η μαγική ομπρέλα (Προβολές: 20.30) / Επιστροφή στο ρίνγκ (Προβολές: 23.00)

Αίθουσα 5. (Dolby Digital D.Τ Φρανκενστάϊν (Προβολές: 17.20 – 19.15 – 21.20 – 23.30, Σάββατο και Κυριακή: 15.20 – 17.20 – 19.15 – 21.20 – 23.30)

Αίθουσα 6. (Dolby Digital D.T Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 17.10, Σάββατο και Κυριακή:  12.50 – 15.00 – 17.10) / Αύγουστος (Προβολές: 19.20 – 21.45, Παρασκ. & Σάββατο: 19.20 – 21.45 – 00.10)

Αίθουσα 7. (Dolby Digital D.T. Μικρά Αγγλία (Προβολές: 19.45 – 22.45, Σάββατο και Κυριακή: 13.30 – 16.45 – 19.45 – 22.45)

Αίθουσα 8. (Dolby Digital D.T.S Περπατώντας με τους δεινόσαυρους – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.40, Σάββατο και Κυριακή: 12.10 – 14.10 – 16.10 – 18.40) / Πέμπτη και 12 (Προβολές: 21.10 – 23.20)

Αίθουσα 9. Τζάκ Ράϊαν: Πρώτη αποστολή (Προβολές: 19.10 – 21.30 – 23.50)

Αίθουσα 10. (Dolby Digital D.T.S.): Η κλέφτρα των βιβλίων (Προβολές: 17.00 – 19.40 – 22.20, Σάββατο και Κυριακή: 14.20 – 17.00 – 19.40 – 22.20)

Αίθουσα 11. (Dolby Digital EX, D.T.S.): Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου (Προβολές: 18.00 – 22.00, Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 14.00 – 18.00 – 22.00) / Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου 3D (Προβολές: 20.00, Σάββατο και Κυριακή: 16.00 – 20.00) / Nymphomaniac (Προβολές: 00.00)

ΦΑΡΓΚΑΝΗ (τηλ. 2310 – 960 – 063 Dolby Stereo S.R.) Ψυχρά και ανάποδα – μεταγλωττισμένη(Προβολές: Σάββατο – Κυριακή 17:00) / Inside Llewyn Davis  (Προβολές: 19.00 ) / Ο Αδάμαστος : Τα χρονικά του δρακοφοίνικα  (Προβολές: 20.45 – 23.00, Δευτέρα: 23.00) / Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Δευτέρα: Ντοκιμαντέρ αφιέρωμα στο Θεόδωρο Αγγελόπουλο   (Προβολές: 21.00)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ευρώπη, Αριστερά και μετανάστευση. Του Δημήτρη Χριστόπουλου

Τ’ όνειρο της Καλυψώς του Βασίλη Μαθιουδάκη στην Ετεροτοπία