Μείωση του τζίρου των καταστημάτων του κέντρου

Αυτό κατέγραψε έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης (ΕΣΘ) σε δείγμα 250 εμπορικών επιχειρήσεων του Κέντρου αλλά και της Δυτικής και της Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν εννέα στους δέκα (88%) καταστηματάρχες δήλωσαν ότι είχαν μείωση τζίρου σε σχέση με πέρσι.
Το 10% δήλωσε ότι ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρσι και μόνον το 1% των επιχειρήσεων του δείγματος μίλησαν για αύξηση στον τζίρο τους (γύρω στο 7%-10%).

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου, τα παραπάνω στοιχεία αφορούν στο σύνολο της αγοράς, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις από περιοχή σε περιοχή.
Από το σύνολο των ερωτηθέντων, το 62% έθεσε ως κύρια αιτία πτώσης του τζίρου την οικονομική κρίση και την αρνητική ψυχολογία του καταναλωτή.
Στην περιοχή του ιστορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, μόλις το 14% των επιχειρήσεων δήλωσε ικανοποιημένο από την κίνηση της αγοράς κατά την περίοδο των εκπτώσεων, ενώ αναφορικά με την μεταβολή του τζίρου τους σε σχέση με πέρσι, το 90% επεσήμανε ότι είδε αρνητική μεταβολή στον τζίρο τους.
Στη δυτική Θεσσαλονίκη το 22% δήλωσε ικανοποιημένο από την κίνηση ενώ το 76% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι υπήρξε αρνητική μεταβολή στο τζίρο τους.
Στην ανατολική Θεσσαλονίκη, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 12% και 92%.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Συλλόγου, «στους κόλπους των εμπορικών επιχειρήσεων επικρατεί απογοήτευση, άγχος και ανασφάλεια», ενώ οι επιχειρηματίες θεωρούν ότι «η κρίση θα ενταθεί ακόμη περισσότερο στο αμέσως επόμενο διάστημα».
Στο μεταξύ, στις 22 Σεπτεμβρίου, παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, ο ΕΣΘ αναλαμβάνει πρωτοβουλία για να πεζοδρομηθεί το ιστορικό κέντρο της πόλης, προκειμένου οι καταναλωτές να διευκολυνθούν στις αγορές τους

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Οικογένειες ομόφυλων ζευγαριών στα σχολικά βιβλία της Ολλανδίας

Untitled